En liten del av England!

Dimman låg som ett täcke över Billdal och det var ganska kallt på dagen, Hanna och jag gick en långpromenad och fastän man knappt såg något var det skönt att röra sig, mitt arbetsrum blir otroligt varmt och luften blir torr så  när jag jobbat färdigt på dagarna måste jag ha frisk luft.
 
Det är så konstigt men man längtar aldrig så mycket efter att resa som när man precis kommit hem från semestern, man blir sällan nöjd och tur är väl det. Nu planerar vi för vår sommarsemester, tänkte ta en tur till Italien, det finns så många fina platser vi gärna vill se.Tänkte dela upp resan med några dagar i Rom och sedan några dagar med sol och bad. Det är långt till sommaren men att planera resan är ju halva nöjet.
 
Ikväll blev det "fish and chips" till middag, alltså panerad torsk med hemmagjorde pommes och kall sås med creme fraiche och dijonsenap. Jag har ingen fritös men det funkar bra med en stor kastrull, jag friterade potatisstängerna i olivolja.
Torskrygg!
Egna pommes frites!
Gott var det!