Har alla nackspärr eller??

Antingen är det vårstress eller så är det kylan som gör att vi drar upp axlarna och spänner nacken, väldigt många har ont i nacken och axlarna vid den här tiden på året.
 
Det verkar också vara en epidemi bland mina kunder med benhinneinflammation, lite längre fram på vårkanten är det vanligt att man får lite större lust för att börja springa ute och då är det lätt att man överanstränger benhinnerna men det är lite tidigt för det ännu så jag vet inte varför så många har dessa problem. Nya skor eller byte av underlag är andra orsaker till överansträngningar.
 
I eftermiddag gick jag en sväng ute vid havet, det känns i luften att något är på gång, det luktar annorlunda och ljuset är klarare, våren är runt hörnet.
Isen börjar smälta och bryggan rasar!
Några minuter före solnedgång!
 
#1 - - Anonym:

Ja, det är underbart med dessa dagar nu, och idag, första mars, skall jag in till stan och köpa ny kedja till cykeln. Så nästa gång du ser mig är det på cykel!!! Om jag klarar av att byta kedjan förstås..har aldrig gjort det förr *ler*