Vitaminer!!

Inför vår resa gäller det att hålla oss friska, vi gör juice varje och jag tror att det ger oss vitaminer och antioxidanter så inga förskylningar biter tag. Spirulina och Green detox tillsätter vi i de flesta och även om det smaka sådär känns det som om det är bra.
 
Ikväll blev det Linn, Hanna och jag som drack varsin shot och varsin juice, det värsta med juicemaskinen är som jag sagt tidigare diskningen, många små delar att göra rent men vad gör man inte?
 
Imorgon ska jag träffa Anna, hon börjar få en rejäl kula på magen och håret som hon tappade under cellbehandlingen är nu lockigt och vackert, hon ska få en behandling av mig mot sin migrän som hon fått under graviditeten. Med allt hon gått igenom kommer spänningarna som ett brev på posten, dem ska vi slåss mot imorgon.
Färdiga att dricka!!