Rocky roads med dajm!!

Idag har jag haft en jobb lördag, helt ok då vädret inte direkt är sommarlikt. Hanna och jag åkte och tränade och sedan lite ärenden, konstigt att man alltid har saker att fixa, när kommer jag ha ett vitt ark där inget står som jag ska göra? Kanske inte så roligt det heller.
 
Ikväll har vi bakat Rocky roads med hackad dajm, Dumle, jordnötter, marshmallows och mjölkchoklad, så gott det är. Imorgon är det söndag och äntligen sovmorgon, länge sedan sist!!
 
Att vara hemma på sommaren kan vara mysigt och välbehövligt men det kan också vara långa dagar där man inte vet riktigt vad man ska göra, denna veckan ska jag och tjejerna rymma från alla hundar och vardagsgrejer och ta in på hotell i stan. Vi ska gå på spa, äta gott och sova länge på morgonen, främst Linn behöver det som arbetar tidig morgon varenda dag även helgen. Tre veckor till Mallorca!!