Livet går upp och ner!

Jag är så trött och har varit det hela dagen, nattliga gäster tar lite kraft trots att det är så mysigt. Sov på soffan inatt och det blev lite dåligt med sömn.
 
På dagen åkte jag till Frölunda torg och köpte födelsedagspresenter till mamma, fick tag i ungefär det jag ville, köpte också en ny parfym till mig själv, jag älskar parfymer, måste alltid ha en hemma och provar gärna nya. Idag köpte jag Miss Dior från Dior.
 
Hanna och jag tränade pump idag och det var en riktigt bra instruktör, hon fick alla att göra lite extra jobb och det kändes direkt, musklerna värkte. Viktigt med peppande instruktörer.
 
Åt så god middag idag, Kungsfågeln har en ny variant med kycklingfiléer marinerade i barbeque/chili, vi grillade dem och åt med coucous med curry och en sallad med mango, tomater, mozzarella, granatäpple och lök, gjorde en sås med gräddfil och vitlök och åt grillade bröd, väldigt god middag.
Enkel middag som går fort att göra!