Det som är viktigt just nu!

Dagarna går fort, jag jobbar och tränar och sedan ska jag besöka pappa, handla och göra middag, kanske en sväng till mamma. Innan jag sätter mig ner är klockan 22 och ändå är det saker kvar jag inte hunnit med!

 
Jag försöker prioritera pappa, han sitter mest i stolen och väntar på besök, tror han tycker att dagarna  är långa och tråkiga och väntar på att vi ska komma.
 
Imorgon är det fredag igen och på lördag ska vi på 45 års fest gånger två hos våra grannar, Så roligt. På söndag ska vi ha möte med henne som gör vår hemsida, därimellan ska jag vila😉. Nedräkningen till Bahia har börjat och nu är det sex veckor kvar, som vanligt när vi ska dit känns det som, är det verkligen sant? Det är så vackert och rofyllt och totalt avslappnande att vara där. När man åker in genom portarna, får sätta sig i de stora sofforna i receptionen och får ett glas mousserat, då lever man. 
 
 
Hanna har besökt pappa många gånger!