Måndag igen!

Min dag har varit lång, i stort sett har jag varit borta från morgon till kväll. Tacksam över att Hanna och Linn kan vara med Tage.


När jag kom hem lagade jag kyckling med curry och sedan åkte Hanna och jag ner till mamma och hjälpte henne. Varit lite trött nu på eftermiddagen, festen i lördags sitter fortfarande i kroppen. Många har frågat om maten, det var Asian fusion, en moderna liten buffé som serverades på borden. Inte något för alla men de som gillar spännande japansk mat var väldigt nöjda.

Det börjar ringa mycket på jobbet nu, almanackan fylls snabbt på. September till december är våra månader då vi har mest att göra, måste bara se till att Tage är med på att var ensam lite på dagarna.


Lunch med Tage
Upp i knäet när jag äter är det senaste!
Barnens fina kusiner, vackra på utsidan och insidan
Först var det mousserat
Dukningen var vacker
Japansk mat