Vad händer med åren?

Kännt mig lite eftertänksam idag, Hanna fyller 20 år imorgon och det får mig att tänka på hur fort tiden går! Hallå, jag var ju just 20 år själv! Vad hände egentligen? Hur kan hon vara 20 nu? Vår sistfödda som vi älskar så, med världens största hjärta, månar om alla och vill alla väl. Både Linn och Hanna är så fina mot utsatta och ibland lite annorlunda människor, de är hjälpsamma och aldrig ifrågasättande. Sällan kommenterar de andras utseende, istället ser de förbi det yttre och fokuserar på hur människor är.

 
För dem spelar aldrig hudfärg, kön, läggning eller handikapp någon roll. De ser alltid människan bakom och jag beundrar dem för det, det är en styrka och kräver mod att stå upp för svaga.
 
Imorgon är i alla fall en stor dag och vi ska fira henne så mycket det går, det är hon värd!
 
Annars har vi varit och tränat kettelbell på kompassen ikväll, roligt men oj vad jobbigt det var, benen var som spagetti. Träningsvärken kommer vara tuff imorgon tror jag!
 
Tror man kan säja att Tage är rumsren nu, det händer en "olycka" varannan dag ungefär. Nu har han också varit ensam vid lite olika tillfälllen, igår blev det nästan två timmar, han ligger och sover när vi kommer hem. Känner att vi är ganska duktiga med att uppfostra honom även om han ibland är sjövild, detta är också vår första han hund och det är skillnad från tikar.
 
Trött efter passet