Snart nytt år!

Det börjar dra ihop sig till ett nytt år, det är en speciell känsla när det är ett tomt blad som ska fyllas, jag är förväntansfull inför vad året har åt oss men också skräckslagen inför det faktum att Hanna ska flytta hemifrån i juli och i mars åker hon till London och är borta länge. Det blir en ny era i livet och jag är så glad för både Linn och Hannas skull men själv är det lite jobbigt.


Situationen med pappa är också oroande, hur länge kommer han ha koll och hur länge orkar vi besöka honom varje dag? Att bli sjuk i en så jobbig sjukdom när man bara är knappt 70 är orättvist.

Nu till roligare saker, efter jobbet tränade jag och sedan köpte jag lax på 158:an och gjorde en asiatisk variant med teriyakisås och svarta och vita sesamfrö, gjorde sallad av mango, tomat, koriander och rödlök och en sås med créme fraiche, sweet chili sås och pressad vitlök, hackade i lite röd chili det sista.

Nu ska jag sova tänkte jag så jag säjer tack för idag och god natt💕


Slut på julmaten
Tage är fokuserad