Trodde vi kommit längre!

Försöker sätta mig in i den omtalade gruppvåldtäkten av en kvinna i Fittja, fem män frias och kvinnans trovärdighet ifrågasätts. Hallå, vad händer? Kvinnan var så skadad att utredningen beskriver det som, skador utöver det vanliga och gynekologen som undersökte henne minns det tydligt ett år senare för att hon var så skadad. Ändå frias alla killarna!


De ska kräva skadestånd, man blir väl ganska mörkrädd och behöver läsa texterna om denna våldtäkten flera gånger för att förstå vad som händer i Sverige idag, jag skäms för att vi så totalt vänder ryggen åt denna modiga kvinnan.

Min dag har varit hektisk, det är bara en arbetsdag kvar och det går i ett. Gjorde ett avbrott mitt på dagen då jag åkte till Pia på Medic skin och gjorde en ansiktsbehandling. Det är en special behandling med små nålar som arbetar i ansiktet, sååå ont men blir jättebra efteråt.

Efter jobbet tog jag hand om lite julklappar, slog in och satte etiketter, bakade också en ny omgång av Rocky roades och bountybollar.

Imorgon är det fredag, slutar 15 och ska träna och fixa det sista inför julen!

God natt alla fina!❤️


Fick den här vackra blomman av en vän
Rocky roads
Dagens bak