Lugnet närmar sig!

Trots att jag inte ska ha någon längre semester i sommar känner jag av lugnet som närmar sig, det är mindre att göra på jobbet och så ska det vara. Jag kommer jobba några dagar i veckan och vara hemma resten, den här sommaren blir i Billdal för det är svårt att åka ifrån Tage.

Det enda som är jobbigt med att vara i mitt arbetsrum på sommaren är att det är
så varmt, svårt att jobba med långbyxor så brukar ha vit kjol i juni och juli.

Nu har vi varit i Linns lägenhet och haft med mamma och pappa, vi hämtade mat på Mikado och åt hos henne, mysigt. Tage fick vara i stan för första gången, gå på Linnégatan i koppel. Om man söker kontakt är det bra att ha en söt valp, många stannade och ville hälsa på honom.

Hörde precis nu den fruktansvärda nyheten att Mikael Nyqvist lämnat livet, denna trevliga, sympatiska, charmiga, livfulla människa har förlorat kampen mot cancern och det känns ofattbart, han var så levande! Mina tankar går till hans familj.💕

Stör inte mig med foto nu