Fiskgratäng och kärleksmums!

Igår var det första iskalla dagen och kylan följdes av snö. Vi tog oss till gymmet men blev lite insnöade på hemvägen men klarade att köra hem, kanske dags att byta till vinterdäck?


Vintern har fortsatt idag också och det har varit en vacker men kall dag!

Jag har tränat med PT och Hanna var med mig i stan och tittade i affärer så länge. Känner  vekligen hur jag blivit starkare och smidigare de sista månaderna och det är värt pengar, tid och all slit man lägger på gymmet.

Igår gjorde jag fiskgratänger med torsk, lax och räkor och bakade också kärleksrutor, söndagar är den dagen då jag kan vara hemma och städa, fixa och laga mat.

Nu har måndagen gått och vi ser på fotbollsgalan, ganska tråkigt men det finns inte mycket annat att se på.

Idag fick jag så vackra liljor av Hanna, bara sådär. Fint va?


fiskgratäng med rödbetsgroddar
Kärleksmums
Liljor från hanna