Frukost och middag, tröst mat!

Vaknade till det gråaste väder, jag märker att sista året har jag blivit så påverkad av om det är just så här ute. Jag blir på dåligt humör och är låg och tycker inte att något är roligt när regnet hänger i luften. Imorgon ska det bli snö och det gillar jag inte men om den ligger ett tag är det vackert.


Åt pannkakor med grädde och blåbär och varm choklad till frukost för att trösta mig själv. Sedan jobbade jag hela dagen och åkte till pappa. Tränade ett pass med rygg och jobbade sedan kväll. Nu har jag ätit middag, hamburgare med pommes, inte heller högst på listan över nyttig mat men ibland så.

Håller på att baka lussekatter igen, denna gången med kesella och vit choklad och man penslar med uppvispat ägg med grädde för finaste färgen.

Ska försöka lägga mig i ok tid, lätt att timmarna går för mig, det är på kväll och natt som energin flödar.

Dagens frukost
Dagens middag