Helgen är här!

Mina dagar är ganska hektiska nu, fullbokad på jobbet och däremellan ska jag sköta allt annat. Försöker ju åka till pappa varannan dag minst och då går det tid där.


Idag körde jag hem Linn på morgonen, hon ska resa till Gotland och hälsa på Bea några dagar och hade mycket att bära. Imorgon ska jag få låna hennes lägenhet och ha några tjejkompisar innan vi går ut och äter, bra med stora barn med lägenhet i stan ibland!

Igår åkte jag inom 158:an och köpte laxsida, gjorde ett nytt recept där man hackar val och hasselnötter ihop med vitlök, olivolja, lite honung och salt och peppar, detta trycker man in på ovansidan och stoppar in i ugnen, det blev knaprigt och väldigt gott.

Nu ska jag ta ut Tage på en promenad och sedan åka och jobba en lång dag! 

Trevlig fredag!


Testa toppingen på laxen