Att få laga egen mat!

En av fördelarna med att vara på hemmaplan är att jag får laga mat, det är ju lyxigt att få äta på restaurang men efter en vecka vill jag laga själv.

Till middag blev det tacos med kyckling. Jag gör kycklingen så här, köper en grillad kyckling som jag rensar och strimlar köttet på, lägger en sås med soja och teriyakisås och salt och grillkrydda på och låter det dra ihop sig en stund. Äter på tortillas med guacamole, rädisor och solrosskott, annorlunda men jättegott!

Idag har jag haft några kunder men en lagom lugn dag, skönt att börja så efter semestern.

Har tränat kettelbell och träffat min underbara kompis Kattis som jag tycker så mycket om, har saknat henne när vi varit borta.

Nu ska jag fortsätta ta hand om tvätten, det blir en del sommarkläder som ska fixas.