Jobbiga dagar!

De två senaste dagarna har varit jobbiga, igår var vi ute på Hisingen, våra hemtrakter. Mamma skulle till ögonläkaren och det skulle ta två timmar, Tage och jag tänkte ta oss upp till Ramberget och promenera, vi gick tjugo minuter bort från bilen och sedan kom regnet. Det regnade så hela himlen öppnade sig, skor, hår och kläder var genomblöta och jag frös så jag skakade när vi tog oss tillbaka till bilen och i bilen på väg hem. Sedan gick jag direkt till jobbet, fick byta om till torra kläder där.

 
Som vanligt tränade vi på Kompassen på kvällen, ett jättebra pass med Kettelbell. Både jag och Kattis var så trötta att istället för att peppa varandra sa vi att det är okej att fuska, bara idag. När David tittade var vi så duktiga men när han tittade bort slappade vi helt.
 
Idag har pappa fått en plats på ett boende och vi har kört dit honom och hans saker. Där ska han bo ett par veckor medan vi är i Spanien. Alltid tungt att lämna honom och idag var inget undantag då det finns i huvudet att han kanske inte kommer hem mer.
 
Mellan jobb och handlingar hann jag gå nästan nio kilometer med Malin på en pw, hon är en grym påhejare och man kommer inte undan, lite mör i benen ikväll. Tänk att hon går en mil varje dag, imponerande.
 
 
Finaste ögonen
Kvällens solnedgång
 
#1 - - Ulf%25252525252520Claesson:

På nedre bilden ser det ut som om det öppnats ett hål i himlen, från vilket ett himmelskt ljus strålar ner. Totalt underbar bild. Och vad Tage-ponken beträffar, så är han ett charmtroll.