En lyxig förmiddag!

Idag har jag varit på ansiktsbehandling hos min vän Pia på Medic Skin, Pia driver salongen och arbetar främst med fantastiska maskiner. Idag gjorde hon en behandling med små nålar som sticker i ansiktet och ja, det gjorde riktigt ont men jag kunde se resultat direkt. Ansiktet fick en ny lyster, så häftigt! 


Efter jobbet åkte vi till Sats kompassen och tränade kettelbell, skönt att få svettas och ta ut sig rejält.

Tage har varit ensam i tre timmar idag och det verkar som om han mest sover när vi är borta!

Imorgon har jag många kunder och på kvällen ska jag träna och sedan till flygplatsen för att hämta kompisar. Veckorna går så fort, det är så mycket inplanerat varje dag att spontana saker inte hinns med tyvärr.

God natt vänner!


Lite mys efter lång tid ifrån varandra
#1 - - Ulf%2525252520Claesson:

Vilken betagande bild!!!!!! Alldeles underbar. Tror det kallas kärlek..

Svar: Tack Ulf, du har helt rätt, kram!
Maria Nilsen