Fajitas sallad!

Ännu en dag är över, jag har mest jobbat och kört ett pass på gymmet, får nog erkänna att jag pratade mest och tränade väldigt lite. Har fått ett pass av min PT som jag ska träna två gånger i veckan, väldigt tuffa pass med honom. Men idag var jag lat, får bli bättre på söndag.

 
Skönt med helg även om jag jobbar på lördag, imorgon ska vi ut med tjejkompisar och äta middag på Lipp. På söndag ska vi fira Hanna och Isabel.
 
Jag gjorde sallad med fajitas till middag, blandade ihop tomat, gurka, lök, avocado, jalapeno och smulor av nachos. Delade kycklingfiléer i små bitar och stekte och kryddade med fajitas krydda.
 
Blandade ihop en dressing med lätt créme fraiche, vitlök, chili och salt och peppar, ringlade över salladen. Den här salladen blir godast om den får stå ett par timmar i kylen innan den ska ätas.