Mitt i veckan💕

Nu har pappa kommit hem och mellan jobb och trÀning fixar vi med detta! Han har ju varit pÄ ett boende i över tvÄ mÄnader och trots att han lÀngtat myckrt hem Àr det alltid lite oroligt hur det ska gÄ.

 
Idag har jag jobbat och dÄ jag vaknar sÄ tidigt hann jag baka lite innan jag gick ivÀg, gjorde veteflÀtor och bullar och Tage övervakade! Han Àr sÄ beroende av att vara nÀra oss, konstigt att han klarar att vara ensam sÄ lÄnga stunder som han gör, typ tvÄ timmar.
 
Det börjar bli lite höst i luften och mörkret kommer fortare. Är det inte en trĂ„kig period nu? En mellanperiod innan julen nĂ€rmar sig. Allt kĂ€nns lite halvtröttsamt och man har ingen riktig ork eller lĂ€ngtan efter saker. Man fĂ„r försöka uppskatta de smĂ„ sakerna och glĂ€djas Ă„t allt fint man har.
 
 
 
 
Skönt att fylla frysen
Â