Morgon med Kristin kaspersen!

Började den här tisdagen väldigt tidigt, skulle på ett morgon föredrag med Kristin kaspersen. Det var med min vän Camilla och nätverket 4 good.


Föredraget handlade om en bok hon skrivit, Good morning, den handlar om hur man ska somna och vakna på rätt sätt och vad man ska göra för att stressa mindre och sova bättre. 

Efter detta åkte jag till jobbet och arbetade hela dagen och var hemma klockan sju. Lång dag!

Nu ligger jag med Tage brevid, han snarkar lite lätt och det låter så mysigt, faktisk riktigt sövande.

Har ätit sallad med scampi, så väldigt gott. Min kompis Kattis gjorde en grym sallad förra bokklubben, blandade glasnudlar med scampi, mango och koriander och massa goda saker. Dressingen var med olja, ingefära och lime och det hade jag i min också. Lite asiatisk smak blev det.