Veckobokslut!

Då var söndagen också över och ännu en vecka har gått. Det har varit en ganska vanlig vecka om än psykiskt påfrestande. Pappa har kommit hem och har nu full hemtjänst och det är såklart jobbigt att ha folk i sitt hem flera gånger varje dag. Duktiga människor men mamma tycker hennes hem blivit förändrat, förståeligt.


Jag har tränat och jobbat och gått långa promenader med Tage. Har varit ensam i helgen och har haft med honom i bilen en stund varje dag, han verkar älska att sitta och titta på folk.

Linn har varit hemma i helgen och jag njuter av att ha henne här, roligare att laga mat för hon tycker så mycket om nya maträtter. Igår plockade jag kantareller och idag åt vi plankstek med kantarellsås, lyxigt.

Imorgon ska jag till neurologen och få mina migränsprutor, inte jätteroligt men ingen farlig grej, sticker lite bara. Sedan ska jag till Kiki och färga bryn och därefter börjar jag jobba.

God natt!


Plankstek med oxfilé och kantarellsås
Smoothie till dessert
På väg till gymmet