Ett år idag!

Så har det nästan gått ett år sedan den dagen när jag satt på hotellet på Mallorca och letade valp. Det var svårt att hitta en boxer, nästan omöjligt men plötsligt dök annonsen upp och jag ringde direkt. Två månader senare hämtade vi hem honom, det har varit lite jobbiga stunder, han är envis och har mycket på gång i sitt huvud men han har lugnat sig och blivit en jätte fin hund och vän. Vi älskar honom så mycket.
 
Idag har jag bakat bullar och tvättat fönster, på eftermiddagen gick jag en promenad till mamma och drack ett glas vin och bokade en vinterresa till Teneriffa. Även om det är väldigt långt till vintern som tur är, så är det skönt att veta att man har något att längta efter.
 
Imorgon kommer Hanna hem från London och jag  längtar så efter henne!
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
#1 - - Ulf%252525252525252525252525252520Claesson:

En sån fin pojke han är!!!!!! Krama honom från "en okänd beundrare."

Svar: Haha, inte så okänd kanske! Tack!
Maria Nilsen