Så härligt när andra vet mer än mig!

Jag publicerar generellt inte kommentarer, de är i de flesta fall till mig och ingen annan. Övervägande kommentarer är alltid positiva men en del idioter får man räkna med, människor som cirkulerar på bloggar och mår så dåligt att man måste få ur sig lite av sitt inre, så det rensas. Fick en kommentar hur synd det var om Tage som var kastrerad, det rinner såklart bara mellan tangenterna och lämnas i skräpet men vad den här personen fått det ifrån är intressant. Tage är en okastrerad hanhund och inget annat, han är stor och tuff och vet vad han vill men det är ju jag också och så länge som vi klarar att ha honom okastrerad blir det så. Punkt! 
 
Igår tränade vi kettelbell med David, alltid lika roligt men jobbigt. På kvällen gjorde jag friterad kyckling med klyftpotatis och senapsdressing. Nu ska jag ta mig och gå ut i skogen, sedan väntar en lång arbetsdag.
 
 
#1 - - Ulf%252525252525252525252525252520Claesson:

Är det samma person som hackat på dig tidigare? Om samma sak? Oerhört trist om du råkar ut för nån som tänker trakassera dig kontinuerligt.. Stå på dig!!!!

Svar: Japp samma, långt mellan gångerna men väldigt irriterande 💗
Maria Nilsen