Bästa bullarna!

Idag har jag bara jobbat förmiddag, efter jobbet åkte mamma och jag till sjukhuset, pappa var bättre, han satt upp men var förvirrad. Ändå skönt att han var medveten om oss och kunde skratta och göra lite roliga miner.

Linn är framme och Installerad på motell i Sacramento, ett sunkigt motell där de ska bo i elva nätter innan de får sitt permanenta boende. Detta var så låg standard att de troligtvis ska hitta ett annat. Hon har sovit tre timmar på tre nätter och lite sömn och jetlag är ingen bra kombo men hon kämpar på.

Ikväll har vi varit på sats kompassen och jag och Kattis har kört step, det var flera år sedan jag gjorde det sist men det var enkla steg och ganska jobbigt, kul var det iaf!

Nu har jag bakat bullar, min favorit som är blåbärsbullar med riven vit choklad, man gör också en mördeg som man smular på toppen av bullarna, så gott som det låter är det också.
(null)

(null)