Lite höst i luften!

Det är ändå skönt att dra på en varm tröja och ett par jeans efter alla sommarkläder man gått i så länge. Det är fortfarande runt 20 grader och sol så vi får inte klaga. 
Igår gick vi i Särö, en lång promenad i hamnen och mellan husen, det är vackert där. 
Idag har jag jobbat som vanligt och sedan åkte jag och Tage till Slottsskogen och han lekte i Hundhagen med två hundar, han älskar det och blir så skönt trött sedan. Han behöver åse fysisk och mental stimulans, han blir mest trött om han får använda huvudet och tänka och leta efter saker.

På eftermiddagen bakade jag kanelbullar fyllda med karamelliserad mjölk och färska bär. Trodde jag bakat alla sorts bullar redan men dessa var nya. Så goda!

Nu ska jag försöka somna före midnatt, Sacramento är nio timmar bakom oss så brukar prata med Linn vid den här tiden. Det är runt 40 grader hos henne så hon sa idag att de helst är inomhus! Lite avundsjuk på värmen är jag allt!

Inte att förglömma om alkohol

(null)

(null)

(null)