Vardagsmat!

En dag med en hel del träning, först tränade jag med David, vi jobbar mycket med min hållning och en balans av musklerna i ryggen. Jag är stark i övre delen men svagare i nedre så vi försöker jämna ut lite. På eftermiddagen tränade jag med Camilla, vi pratar mycket så det blir sådär med träningen men bättre än inget och roligt att träffas!
Har också varit på neurologen på Sahlgrenska där pappa ligger, vi vet inte vad det är för fel men han är ganska omedveten om det mesta! Troligtvis har han någon infektion som spökar men tiden får utvisa vad som händer!

Just nu inatt är Linn i luften från Stockholm till Chicago, en resa på nästan nio timmar, därefter några timmar till för att komma till Sacramento. Hon åkte idag kl 13 och landar imorgon 8 så fem timmar från ett dygn tar resan, ganska sjukt! Jag vet att jag är mesig men jag saknar henne så sjukt mycket! Hennes stol var tom vid middagen och det var ledsamt, imorgon är det en ny dag och jag hoppas allt går så bra!

Vi åt en kycklingrätt med thaismak till middag och det är ju så gott, åt med nudlar och massa jordnötter! Bra måndagsmiddag!
(null)