Livet är tufft ibland!

Jobbig dag, beslut ska tas och allvaret ligger i luften. Pappa blir sämre och svagare och allt annat blir oviktigt. En annan människa jag växt upp med är mycket sjuk och jag måste till sjukhuset och säja farväl, klump i magen. 
Jobbar, tänker, tränar och tänker mer, livet är underbart men också tufft, man måste bara finnas där för de som behöver en. Tur att vi är en stor, stark familj och att vi har varandra, jag är också tacksam för att jag är stark psykiskt och fysiskt!

Körde ett hårt pass igår kväll med David, både Kattis och jag var helt slut, massor av burpees är bra för oroliga tankar. Tur jag har träningen, Tage, jobbet och familj och vänner. Ikväll ska jag träffa Pernilla och gå en lång promenad, självklart är Tage med, vi måste börja låta honom vara ensam lite, han är ju med på allt vi gör💕.
Nu ska jag fortsätta jobba och  sedan handla lite innan jag kör Hanna till jobbet.
(null)



#1 - - Ulf%252525252525252525252525252520Claesson:

Usch, sorgligt, lider med dig. Livet är en pina ibland, och värst är att det tar slut..för oss alla..därför gäller det att ta tillvara alla tillfällen till sånt som skänker glädje!!!!

Svar: Du har rätt, som vanligt, klok du är! Kram
Maria Nilsen