Dagar som passerar, livet!

Vaknade till snö igår igen men som de sista dagarna försvinner den snabbt och lämnar slask efter sig. 

Igår fick jag mina migränsprutor och det brukar vara tio veckor emellan, då min läkare varit borta gick det sexton veckor mellan nu och jag trodde att jag skulle behöva ha mycket huvudvärk men jag har nästan inte haft ont alls. Däremot satte sprutorna lite fart på allt igår och fick lite ont. Jag är så glad att jag fått sprutor i ett par år nu och blivit så befriad från värk.

På kvällen tränade Hanna, Kattis och jag kettelbell och jag hade så mycket energi att jag kunnat träna i timmar.

Tage är som vanligt halvgalen och hittar på massor av tokiga saker, det nya när han är ensam är att han letar upp ytterkläder och gosar in sig i dem men också drar sönder knappar, inte så kul.

Nu ska jag till jobbet och sedan äta pizza med pappa.

(null)