En bra torsdag!

Efter mycket jobb kom jag hem vid 17, vi åkte bort och åt middag på Sorelle, de gör väldigt goda pizzor, inte så mycket folk ikväll men tror att aw:n på fredagar är populär.

Vi satt där en stund och gick sedan in på Ica och handlade och även till 158:ans fisk och köpte lax till imorgon.
Annars har jag mest suttit vid datorn och kollat lite på tv, förberett middag till imorgon och bäddat rent i några sängar, finns alltid något att göra.

Vi har tagit ner granen och alla julsaker är borta nu, känns som om våren kommer snabbare om julen är ute.

Imorgon kommer tjejerna från Paris, så skönt att ha dem hemma. I helgen ska vi på middag och även få besök av lite släktingar.

Dagens lunch blev pannkakor, försöker som vanligt att bygga på mig några kilo och då äter jag gärna saker med extra kalorier, slängde på lite glass också bara för att jag ville.