En lång dag!

Känns som om den här dagen varit ovanligt lång, gick upp tidigt och gjort så mycket grejer. Har i stort sett varit ledig, var bara inne på jobbet för att planera lite för veckan. 


Har varit en sväng i stan, tränat med David och gick en sväng och tittade på NK, rean är i full gång och jag tyckte faktiskt det var mycket fint även om jag inte köpte något.

Sedan har Hanna och jag varit hemma hela eftermiddagen och kvällen, väldigt ovanligt för mig. Gjorde en god bowl med grillad kalkon, jordgubbar, svartris, mango, avocado, tomat och salladslök och jordnötter, nyttigt och gott.

Nu har vi tittat på alla starka människor som gått igenom själva eller som anhörig i cancergalan. Vilken vidrig sjukdom det är som vi fortfarande inte har fullt bot på.

Nu ska jag komma i säng, lång dag väntar imorgon!