Tysta dagar!

Ja, jag kan erkänna att jag är väldigt beroende av mina tjejer. Att inte ha dem hemma är så tomt och tråkigt, att handla mat är inte kul och att laga mat är inget roligt. Sedan de åkte har vi bara ätit ute eller något färdigt. Till och med Tage ser lite nedstämd ut, han hänger med huvudet och kikar in på deras rum. 


Samtidigt så älskar jag när de reser och är lyckliga så jag måste ju släppa taget, imorgon kommer de hem i alla fall och då är vi samlade igen.

Nu har Tage och jag varit ute i skogen och han är outtröttlig, kan springa hur mycket som helst och blir aldrig trött. Men nu ligger han och vilar en stund.


Ögon säjer mycket!
Alla dessa bilder som matte tar
#1 - - Ulf%252525252525252525252525252520Claesson:

Lelle pöjk, han ser alltid lite full i fan ut...

Svar: Ja det är sant, det är mkt skit i det lilla huvudet!
maria nilsen