Besvikelse i fotbollen!

Kan inte säja att jag är intresserad av VM men jag är patriot och vill att Sverige ska vinna. Det blev en spännande match mot Tyskland där vi förlorade med 2-1. Tyckte det sista målet var riktigt snyggt så kanske var de värda att vinna, de hade bara vinst i sikte och då är det lättare att vinna.

Idag har jag, mamma och Kiki varit ute och fixat lite grejer, familjen är borta så jag lagade middag till mig själv, slarvar aldrig med middag även om det bara är jag som äter. Jag gjorde risotto med tryffel och tomater och till det åt jag ryggbiff, eller jag och Tage åt det för han lämnade inte min sida från det att jag började steka köttet. 

Imorgon ska jag ta med Tage till Slotttskogen och låta honom springa av sig i hundrastgården, det är det bästa han vet!

(null)

(null)