Godmorgon fredag!

Då är jag äntligen nyopererad och tillbaka i sängen, hemma i två veckor, känns både lockande och rastlöst. Kan hoppas på lite fint väder så jag kan sitta ute men än så länge orkar jag inte gå upp. 
 
Ska jobba mycket i sommar så får passa på att sova lite längre och njuta av dagarna nu när jag kan. Vi ska ju hälsa på Linn i Sacramento till hösten så det blir lite semester då.
 
Hanna är hemma idag och hon är världens bästa sköterska, hämtar allt jag vill ha, hjälper mig upp och ser till att jag får mina mediciner, hon gick upp kl 06 för att ge tabletter, så tacksam att hon finns hos mig. Linn är på Kreta annars hade hon också hjälpt mig såklart.
 
Snart kommer Kiki och är hos mig en stund, hoppas alla får en fin fredag.
 
En bowl med fil, avocado, fryst spenat, banan, kiwi, kokos och musli.
#1 - - Ulf%252525252525252525252525252520Claesson:

Krya på dig, goaste du!!!

Svar: Tack💕
Maria Nilsen