Söndagsmys!

Helgen är över och den har varit jättebra, hunnit med lite av varje, varit på aw, jobbat, tränat, gått långa promenader, lagat god mat och bakat och grejat hemma. 

Efter träningen imorse åkte jag och gjorde lite ärenden och sedan har jag stått i köket nästan hela dagen, jag har bakat bullar och gjort dubbla havreflarn med fyllning, lagat carbonara och gjort egen müsli! Det är så skönt att ha gott om tid och kunna göra det man tänkt länge, bullar går åt hela tiden här hemma så det är bra att ha i frysen.

Imorgon har jag en lång dag på jobbet och på eftermiddagen ska jag träna och sedan gå på yoga, kommer vara trött på kvällen.
Nu ska jag lägga mig och sova, Linn skulle köras till flyget kl 04.30 imorse så vi var uppe tidigt.
(null)
Du dubbla havreflarn med grädde och marabou emellan!


(null)
Han som tror att han äger soffan