Årets varmaste dag!

Idag har det varit så varmt, runt 30 grader och ganska kvavt. Tre kunder som av olika anledningar misssde sina tider, vi skyller på värmen. Själv har jag kört ett pass med David och svetten rann men gott att få träna.

Idag har Linn flyttat hem, lägenheten är uthyrd och hon ska bo hemma i två månader, om en månad flyttar Hanna hemifrån. Vi har alltså en månad tillsammans när båda är här, jag ska ta vara på tiden så gott jag kan.
Idag åt vi fajitas, så gott det är. Älskar blandningen och att man oftast har allt hemma.

I sex veckor har jag gått närmare en mil om dagen, älskar att gå på morgonen när det är lite folk ute. Jag märker tydligt hur konditionen blir bättre för varje vecka, jag har tränat mycket styrketräning sista åren och mindre kondition men nu är det ändring på det.

(null)