Snart fredag igen!

Veckorna rusar fram, Hanna har varit i Frankrike så det har varit tyst i huset. Linn ska flytta hem över sommaren då hon snart ska åka till USA en termin, hon har hyrt ut sin lägenhet, jag kommer att sakna henne så sjukt mycket!

Idag verkar vara den sista riktigt varma dagen i den här omgången men sommaren är lång så snart är värmen här igen.
Jag har jobbat ganska mycket den här veckan och inte hunnit med mycket annat men idag har jag tränat med David och varit hos pappa. Gått mycket på kvällarna så försökt komma upp i tio tusen steg i alla fall, försöker också få i mig mycket kalorier främst i kolhydrater men också fett så idag har jag ätit pannkakor med glass.
Imorgon ska jag jobba och sedan gå på ett yoga pass innan helgen påbörjas, hoppas lördagen ger ett bra väder för alla som ska springa Göteborgsvarvet.

(null)

(null)

(null)

#1 - - Ulf%252525252525252525252525252520Claesson:

Måndag, onsdag eller söndag, du är alltid lika fin.. Kram!

#2 - - Angelica Wåhlin:

Pannkakor med glass är ju så himla gott!

Svar: Ja, visst är det. Ha en fin fredag!
maria nilsen