Mr P!

Det har varit en intensiv vecka, långa dagsr och ännu längre kvällar. Jag har varit borta från 7 på morgonen till sent på kvällen varje dag. Jag känner mig sliten, det värsta är att jag inte hinner något mer än att jobba, träningen har varit dålig de sista veckorna och då mår jag dåligt av det. Nästa vecka ska bli så mycket bättre!

Ikväll har vi varit på Mr P och ätit, vi åt massor av smårätter och det var så otroligt gott. Smaker ihop som jag aldrig smakat tidigare. Det var så mycket gott och jag kan inte förklara vad vi åt men det var råbiff, friterad kyckling, småhamburgare med sidfläsk, anka och mycket mer. Till dessert var det pepparkaksdeg med glass, super gott!

Vi kom hem vid midnatt och nu är jag så trött, ledig lördag imorgon!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)