Borta bra men...

Visst är det skönt att komma hem till Tage, Linn och sin egna säng och rutiner men den känslan att hemma är bäst är kortvarig. Det är så skönt med sol
och värme och hade Linn kommit ner hade jag gärna stannat en vecka till.
Hemma är det galet på jobbet, så mycket att göra och dagarna börjar tidigt och slutar sent, såsom senhösten alltid är. Men klagar inte, älskar mitt jobb!

Ikväll har Kattis och jag tränat kettelbell, det var några veckor sedan sist och David la in ett pass med löpning mitt i allt, ganska jobbigt måste jag erkänna, ska bli intressant att se hur kroppen svarar på det imorgon!

Tage är så lycklig att vi är hemma, vill vara runt benen på oss hela tiden.

Imorgon följer en lika jobbig dag så måste sova nu men det är svårt att varva ner efter en hektisk dag.
Hotellets myshörna

Hanna gör sig klar för kvällen

Fajitas på bästa sätt