Så är det snart mitt i veckan!

Många kunder idag, mycket skratt och roliga stunder blandat med allvar, kriser och någon tår. På mitt rum delar man med sig om mycket och jag säjer självklart inget vidare. Det är nog öppenheten mellan mig och mina kunder som gör att vi kommer varandra så nära, många har blivit mina vänner för livet.
Slutade sent ikväll så gjorde bara tacos till middag, jag har några "nödlösningsmiddagar" typ spagetti och köttfärssås, carbonara, tacos, sallader och lite  annat, mat som går fort att göra!

Har väldigt mycket energi nuförtiden, är i stort sett aldrig trött och behöver inte så många timmars sömn men försöker sova sju timmar ändå. Förr kunde jag lägga mig i soffan och somna en srund men jag har aldrig behov för det längre men allt kan förändras så det kan komma trötta tider!

Nu är det snart onsdag så jag ska släcka ner allt här, god natt fina vänner!
(null)

(null)



#1 - - Ulf Claesson:

Suveränt foto på er två, och bra råd från Mr Gere.