Mitt i veckan!

Så var det onsdag igen, gick upp tidigt för att följa med mamma till ögonläkaren på Lundby sjukhus. När mamma var hos läkaren gick jag runt en timma, jag har bott på wieselgrensplatsen och handlat i de affärerna i flera år, känner mig hemma där.
 
Vi tog en fika på Lasse-Maja på hemvägen och sedan åkte jag hem och tvättade och dammsög bilen och tvättade fönster. Man känner sig duktig efter att ha gjort lite grejer.
 
Efter jobbet träffade jag Kattis på Linnégatan och vi satt på ett café och pratade lite, vår kompis Camilla gick förbi oss, hon och hennes familj har flyttat in i en fantastisk lägenhet på Jungmansgatan med utsikt över hela stan. Vi följde med henne hem och fick se hur de bodde, så vackert och bästa utsikten.
 
När jag kom hem gick jag en långpromenad med Tage och gjorde sedan müsli. Nu är det snart dags att lägga sig!
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)