Tredje advent!

En dryg vecka kvar till jul, ingen stress utan jag njuter av att vara klar med det mesta. Att köpa de flesta julklapparna på nätet är lätt och även om jag springer omkring lite i affärer är det inte för att panikköpa saker som jag brukar utan för att jag gillar julhandeln. Julmusik och mycket folk som alla är lite uppe i varv.

Igår var vi på adventsfirande hos Annelie, hon hade gjort massa god mat och vi hade så mysigt. På kvällen gjorde jag scampi och såg på Netflix! Idag har jag tränat och varit hemma hos Linn och gett adventspresenterna och suttit och pratat en stund. Vi skulle gått en promenad men det ösregnade så vi hoppade över det.

Sista veckan före jul brukar vara hektisk med behandlingar och mycket presentkort som ska säljas, en rolig tid. Sedan kommer en lugn januari!

(null)
Två små, små hundar


(null)

(null)

(null)