Hejdå Montenegro!

Vi har haft en fantastisk vecka, badat, solat, ätit och druckit gott, spelat spel, promenerat, slappat och bara haft det bra. Montenegro är fint, höga berg omringar staden och det finns oxå en " gamla stan" som var väldigt mysig. Men det var varmt, nästan 40 grader varje dag, det tar på krafterna. Vi somnade tidigt och sov länge, totalt tvärtemot vad jag brukar.  Så känner mig utvilad, jag åkte hem igår och resan tog 12 timmar så lite restrött idag.

Idag börjar jag jobba som vanligt, Tage kommer och jag måste storhandla och livet rullar på som vanligt. Vilket jag ju älskar.

Det verkar vara fint väder här så ska fixa balkongen, min granne över tappade en sillbricka och den rann ner på min balkong, på midsommar så man kan säja att det luktar lite.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)