Kikis dag!

Idag fyller min fina syster år, hon och flickorna är på mallorca så det är svårt att fira henne men jag har köpt present till henne som hon får när hon kommer hem.

Äntligen en helt ledig dag, åkte tidigt till gymmet och tränade ett par timmar, en timma träning förresten och en timma prat om jag ska vara ärlig. Gjorde lite ärenden innan jag åkte hem, på eftermiddagen tog jag en riktig långpromenad och sedan åkte jag faktisk och köpte nya träningstights, som om jag inte har typ 30 par redan, köper hellre det än vanliga kläder nuförtiden.

Gjorde god risotto med fylld kyckling, blandade riven parmesan med soltorkade tomater, hackad parmaskinka och basilika, snittade lyckligen och fyllde med blandningen. Mixade olja och basilika med vitlök och kryddor så det blev en dressing till. Väldigt gott!

Ny vecka och mycket som händer, gjorde min MR på Unilab i torsdags, har gjort en tidigare på Sahlgrenska och där var de mycket trevligare och förklarade processen, här var det typ, lägg dig, vi kör in dig i 20 min, tryck på knappen om du får panik. Ett löpande band kändes det som men nu är det gjort, intressant med det svaret.

God natt alla vänner, dags att släcka!
(null)

(null)

Grattis finaste!