Året är till ända!

Så var 2012 snart slut, det har som alltid varit ett år fyllt av glädje och sorg. Vi har mist någon som stått oss nära och vi har fått nytillskott i livet, någon har insjuknat i allvarlig sjukdom och någon har tillfrisknat av samma sjukdom.

Livet är ofta en kamp och få saker kommer gratis, desto större värde sätter man på sådant som det inte finns pris på, som kärlek, vänskap och frihet.

Jag har fått nya vänner som kommit att betyda mycket för mig och jag har haft förmånen att genom mitt arbete träffa fantastiska människor.

Framför allt har min familj inte varit utsatta för några hemska, oväntade tragedier, inga livshotande sjukdomar eller olyckor.

Våra barn har växt upp och blivit fantastiska tjejer, starka, stolta och ödmjuka har de blivit ett år äldre.

År 2012 bjöd på många tragedier i världen, fattigdom, krig och epidemier av olika slag, vi har lärt oss att jorden går inte under, domedagen har inte kommit än trots att många trott så.

Nu när vi sitter här, boende på hotell med många vänner för att fira årets sista dag tackar jag allra ödmjukast för allt jag välsignats med i livet och ser fram emot morgondagen, den första dagen på året. GOTT NYTT ÅR!!