Bokslut!

Årets näst sista dag! Så hur har året varit då? Ganska bra, inga stora sorger förutom att min svärmor och barnens farmor gick bort. Pappa flyttade in på sitt boende för ett år sedan och trots att han nu är sittande i rullstol tyvker jag att han har det helt ok, inga enorma försämringar. Mamma kämpar på ensam och är stark, hon bjöd oss på en fantastisk resa till Teneriffa i oktober och ser fram emot allt vi gör ihop, i maj åker hon, Kiki och jag till Mallorca. 

Idag flyttar Linn tillbaka till sin lägenhet och då är båda tjejerna utflugna, jag har ju gått igenom allt med tårar, sorg och separationsångest så nu känns det bättre. De bor ju nära båda två.

På salongen har det varit ett bra år, efter all tid vi jobbat tillsammans känner vi varandra väl och trots att vi går igenom lite tumult ibland reder vi ut det mesta. Under året har vi också utökat med Cissi, vår nagelteknolog.

Tage har växt och är nu ett år och åtta månader, den mest tillitsfulla, mysiga och kärleksfulla hund som finns och som vi älskar så mycket.

Imorgon ska vi fira nyår hos goda vänner och mamma ska passa Tage. Har mutat henne met nyårsmat från Sofina så hon var så nöjd.

Igår kväll lagade jag pasta med scampi till Linn och mig, Hanna åt thaimat som absolut inte smakade något, jobbigt att vara vegan ibland!

Nu ska jag göra mig iordning och åka till gymmet, önskar er en fin dag!
(null)

(null)