Min räddning, botox!

Det är nästan precis två år sedan jag började med botox, det var Johanna Toftby som också haft hemsk migrän som rekommendera det och som också gick till neurologen Håkan Löfving. Håkan är otroligt duktig och hade under en tid behandlat Johanna med bra resultat. Det tog några månader innan de riktiga resultaten kom men sedan blev jag i stort sett besvärsfri och har knappt haft migrän alls sedan dess, inte ens vanlig huvudvärk!

Idag har jag fått mina injektioner och jag gör detta var tionde vecka. Det svider till lite i sticket men det är det värt. Lite blåmärken kan man få men inget som man inte kan sminka över.

Annars gick jag direkt till jobbet och arbetade hela dagen, köpte med thaimat och åkte till träningen med Kattis. 

Långa dagar blir det, imorgon är också galen men sedan lugnar det sig ett par dagar. På fredag ska jag ut med mina kompisar och  äta middag, kul!

(null)

(null)