Middag med tjejerna!

Jag har varit ensam nästan hela helgen, alla har varit borta och jag och Tage har fått ta hand om varandra! Det har gått bra förutom att jag ramlade i skogen igår och stukade foten, det är inte direkt första gången detta händer och mina ligament är nog riktigt uttänjda. Den svullnade rejält och blev blå/svart men jag klagar inte, finns alltid någon som har det värre!

Ikväll har jag och några kompisar varit ute och ätit, vi var på Magic Flamingo på Linnégatan! Vi åt tapas på spanskt och japanskt sätt, det var så gott, längtar redan tillbaka till den goda maten. Deras churros med kolasås, vaniljglass, kokosflingor, nötter och chokladsås var helt magiska!

Nu har vi en ny vecka på gång, två veckor innan semestern börjar, ska kämpa tills dess. Sedan ska jag ligga i en solstol tills någon välter mig, ska bara läsa och lyssna på poddar!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)