Dagens middag!

Att varje dag hitta på middagar kan vara jobbigt men det är roligt att få mat både god och vacker. Idag blev det tacos till frukost, det är helt ok för mig att äta varm mat på morgonen, tränar så mycket att jag behöver bränsle till kroppen. Ikväll blev det köttbullar och mos och det kan hända att samma rätt blir frukost imorgon. Älskar mat i alla former, tidigare åt jag godis på kvällarna men sedan jag börjat äta mer mat äter jag mycket mindre sött. 

Jag tränar fem pass i veckan, mer eller mindre effektiva beroende på om jag tränar ensam eller med någon på gymmet. Går minst 5 km om dagen, oftast runt 8 men går man med hund är det inte jättetempo.
(null)

(null)

#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

uuuunderbart! Jag älskar mat, sötsaker är jag inte alls lika förtjust i... jag borde börja träna mer så att jag också kan äta tacos till frukost :) Idag blev det riskakor med smör och ost, kaffe och lite proviva mango. Inte så värst coolt.

Svar: Haha jag vet, alltid så jag tänker, ju mer jag tränar ju mer kan jag äta. Ha en fin kväll, kram
maria nilsen