Extra dag ledig!!

Skönt med dessa helg dagar som dyker upp på våren, imorgon är det Valborg som följs av första maj som är ledig.

Åkte till Lasse Maja och köpte bakelser tidigt i morse, mamma fyller år och ska få något gott till frukost. Köpte också morotskakor att ha till frukost, åkte inom mamma och pappa och lämnade detta och gick en promenad med Wilma.

Sedan åkte jag och fick akupunktur, efteråt fick jag lite huvudvärk och idag gjorde nålarna ont, speciellt dem i nacke och övre rygg, kanske för att de musklerna var extra spända pga träningsvärk, fick några blåmärken av nålarna, som tur var hoppade hon över den mellan ögonen, inte kul att bli blå där.

Hem och baka bullar, sedan skynda tillbaka till jobbet, däremellan har jag gjort tio grejer till men man gör saker av bara farten och tänker knappt på vad man gör. 

Till middag åt vi wok, kyckling, grönsaker och nötter med lite japansk soja, inte mycket fett i den rätten.

Imorgon ska vi äta middag allihop tillsammans, Kiki och jag har varit och handlat maten ihop idag, nu ska jag lägga mig och förhoppningsvis får jag sova gott efter denna långa dagen.😉