Lite måndagspepp!

En lång dag på jobbet, på lunchen åkte jag och handlade och åt en sallad. När måndagen är över går resten av veckan fort, oftast för fort och den här veckan har jag mycket att göra, Hanna fyller år, kompisar kommer hit och äter i helgen, mammografi och tandläkaren, mycket jobb och massa annat.
 
För att orka allt äter jag mycket frukt och ikväll gjorde jag en juice av plommon, nektariner, citron, äpple och morot, den blev så god. Juicemaskinen har en nackdel och det är att den är så jobbig att diska med alla delar.  Vi använder mest mixer här hemma, jag skulle helst vilja köpa en mixer som heter Vitamix och klarar att mixa det mesta men den kostar ca 6000:- och det känns lite mycket, någon gång i framtiden kanske.
 
Nu ska jag läsa lite i vår bokklubbsbok innan jag lägger mig!